81.

ooooooh, snart smäller det ! student 2007, så gött det är.. äntligen slutar man skolan, men man kommer att sakna skolan sen när man börjat jobba och så. alla säger det, så jag tror att det stämmer!

i sommar blir det jobb på grand hotel ute i mölle, där jag har praktiserat nu. skönt att ha något jobb iallafall, hoppas även att det fortsätter där efter sommaren! ska även ringa till hotell kärnan idag, kanske blir lite jobb där också! jag skulle gärna velat sola idag med, men orkar inte ta bussen ner till stan och sen hem igen .. min cykel är nere i stan, hoppas den överlevde natten! den var fin och kry igårkväll när jag, nicole och nina hälsade på den vid 00.00 iallafall ! :D ja, som de flesta vet så var det ju bowling igår .. men de blev inget bowlande för oss, vi satt och drack och mingla runder istället ;) trevligt tills det blev skit mycket folk, hittade inte folket då ju ;b så vi drog ner till stan och tog lite nattamat på macedonkan! där va det en massa annat folk med. sen väntade jag med nicole till hennes daddy skulle hämta henne, han körde även hem mig :]
 
ikväll blir det en utgång igen, idag är det ferre nere på hamnpaviljongen och swea ju :) jag tror det kommer bli roligare idag faktiskt! + att martina också kommer in idag från svalöv :) min lilla bonne de ♥ även kimpa kanske också joinade, hoppas de.. längesen man träffa han ju !

1. Vårt klassnr eller va de heter (?) på gatan framför skolan! + elin & lappi :)
2. Vårt fina lakan i ljushallen ! :D
3. Isaac sötnosen
4. Älskade niccan ♥

Kommer fler bilder, men nu fuckar sig sidan så de går inte att lägga in fler ..


Kommentarer
Postat av: Tanya:)

Nu kan lärara pusta ut för nu checkar rh hl3 ut "va bra cool:)"

Postat av: mirre

ja visst är dom snygga :) ja jag mår bättre.. hoppas på att shoppa lite tills fredag i morron . :) hur är det själv?

2007-06-06 @ 22:23:28
URL: http://miir.blogg.se
Postat av: tina

så du gick också hrhl3 på rönnowska, naajs. (:

2007-06-08 @ 10:53:16
URL: http://pussydoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback