82.

haha va fan hände med texten? blev helt plötsligt skit stor här nu när jag skrivit allt ;/ men pallar fan inte skriva om de så skit samma :] hoppas de fixar sig till imorgon .. :)

Nu är studenten över! tråkigt faktiskt, för jag hade så sjukt roligt igår, bästa dagen! tänk så många år man har väntat på den dagen! fick mycket fina presenter och utekvällen var najs! träffade ju på min älskling också! eller jag träffade rätt många älsklingar ;p hah! hela dagen var helt underbar!

sen idag har jag varit med amal hemma hos henne och tagit de lugnt bara! jag orkade inte göra ett skit idag, fast att jag sov i typ 10 timmar .. men med alkohol i kroppen en hel dag tar rätt mycket krafter på en märkte man ;p
höll nästan på att somna ett antal ggr i amals säng.  :)
och det är heeelt nybäddat i min säng nu, fyfan vad skönt det ska bli att lägga sig nu!! + nyduschad såklart .. klarar inte av att lägga mig i helt nybäddad säng utan att duschat och sånt gottit ! när brossan har lagt in bilderna så får jag lägga in dom .. för de blev typ 7 st med min kamera igår, glömde av att jag hade med den ju ! ;/ störigt, men tur att andra har fotat och sånt ..

nej, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: tina

nejfan, jag städar på sjukan. :p

Postat av: ida

dåligt inlägg :D NÄr ses vi babe ??

2007-06-11 @ 10:35:35
URL: http://loevgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback