83.

jadåå, vaknade lite sent och nu orkar jag inte dra ner till stranden .. måste tvätta mina jobb-kläder till imorgon kom jag på ! får göra de nu under dagen, annars glöms det väl av ;/ jobb imorgon, ska vara i mölle 07.00 så bussen går väl vid 06.00 ;p jadå, gött .. ( eller inte!! ) usch, jobbigt .. men går snabbt att åka bussen ut dit, rätt soft är de faktiskt också, kan man inte tänka sig .. 

igår var en skön dag, riktigt varmt ute .. solade och så hos brossan och alex, käka lite glass och sånt i de mysiga men skitvarma vädret ;p tog bussen till rita vid 5 typ, hon & äbbs var i affären .. väntade på hennes mami till 6 yup, sen skulle vi grilla på viskan och sånt .. mötte upp jessica, madde & acke vid konsum och handlade godsaker, korv med bröd blev d :D satt och grilla där uppe sen, var där till 22.30 kanske .. halissa kom också med devil, hennes rottweiler valp, riktigt söt !

hem till rita sen, lämnade lite saker och sånt .. sen stack jag, abbe och rita upp till acke, kolla tv och sånt bara, tog de lugnt .. gick och köpte bullar & såna goa kakor vid 00.30 kanske, cp barn .. & en äcklig spindel satt på mig !!! fyfaaan, spindlar är de äckligaste som finns!  jaja, var hemma vid 03 kanske .. sooooft dag :)
i sommar ska de bli mååånga såna kvällar, grilla och sånt, det är sjukt mysigt !

sen idag vet jag inte vad som händer, inte vara uppe sent iallafall .. måste lägga mig tidigt, upp vid 05.00 imorgon ju, jobb som väntar !

titta så underbart söta :D <3

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback