88.

en liten sak som inträffade idag på jobb :)

hahah idag så flög de in 2 små fåglar i köket på hotellet, så flög den ena ut efter några sekunders yrande där inne .. & den andra flög sen in i deras omklädnings rum och stanna där inne .. vi bara jaha, så gick en av kockarna in, Asra heter han då, en skit rolig arab :D så står jag & robban och väntar på honom, så kommer han inte .. vi bara nehe, kanske gick på toa eller något .. så vi stod och snacka lite & glömde bort honom typ, så kommer han ut halv skrikandes med fåglen i handen ; jag hitta den ! fotaa, fotaa ! & på "blattiska" också, ännu roligare ;p sen så tänkte dom fan lägga ner den i fritösen, så taskiga :( den va jätte söt :) & sen jaga han mig med den, öööe, så äckligt ! ;p tänk så hade han släppt den och den flygit på mig, haha snacka om paniiik !! men han är en snällis så han gjorde inte d :D släppte den ut i de blå ;)

& imorgon ska jag träffa min BABYYY :D äta restaurang och sånt mysigt :):) ♥ kan ni gissa vem det är? jag tror inte ni kan, fast såklart .. ingen kommer att gissa för ni är såååå tråkiga som inte kommenterar ! eller snyggisen Ida är ju rätt duktig ändon !  :D

En bild på Ida & Fia. ( Ida med den oranga klänningen  )

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback