90.

wihoooo, idag fick jag min första lön som en riktig jobbare utan skola ;p
eller hur ska man förklara d? hah

har ju jobbat innan när jag gick i skolan osv, men det är ju inte samma sak ändon ;) ni förstår säkert vad jag menar! men det blev inte mycket kosingar nu denna månaden, för de räknar lite konstigt med lönen och sånt .. så nästa kommer bli mycket bättre, men dock 1 månad kvar! :( men klarar mig, har andra pengar också :)

idag efter jobb så var jag barnvakt åt isaac och elias någon timme. brodern skulle träna och alex hade inte slutat ännu, så fick ställa upp :) tur att min bror har en så snäll syster som jag ;) & lilla sötnosen var så trött så att han somnade i soffan när vi kollade på ett program om apor och sånt, de gillar ju lillen ;D frågar en massa söta frågor hela tiden :) ihih .. men han somnade, lekt mycket på dagis väl ..
tänkte snart gå och lägga mig faktiskt, upp tidigt imorgon också, jobb igen. & idag sa en som heter aras som jobbar som kock att han har sagt upp sig :( gud vad sorgligt ! typ den roligaste där ;( hoppas han jobbar kvar längre än han inte vill ! :D annars träffar jag nog på honom här i helsingborg, han bor också här så :)

godnatt mina vänner ! :D

fick denna bild av martina igår .. tagen på louise 18-års fest, 1 år sen nu typ :)
lite minne på det ja ;)

image112

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo tack det är kanon =)
Vad händer till midsommar då? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback