91.

wiiie, midsommar var en trevlig dag! Först var det ju midsommar mat hemma bara, men de gillar jag inte så mycket, så det blev lite annat mumsigt till mig .. Typ lax (inte sån slemmig!), nypotatis och hollandaisesås .. Äääälska till 110 % typ :D Och fick ju smakat lite på någon köttbulle och sånt med, men inte så gott  som de andra jag åt ;) + jordgubbar såklart! Det är mumsigt det! Sen fick man börja göra vid sig lite smått för att bege sig hem till martina där det skulle bli fest :) Men först hem till brodern och hämta drickan och sen möta upp louise på busshållsplatsen för att sedan bege oss till martina. Jag hade skit kul, men tiden gick sjuuukt snabbt, kommer knappt ihåg vad vi gjorde .. Jo, ölspelet blev det ju en hel del i början, sen blev jag väääldigt rund om fötterna, gud säger jag bara! ;p Ett tag sen man var sååå rund som då .. Men lika glad för det ! :D 2 andra fick nog i sig lite för mycket, eller vad säger ni brödrarna? ;) Nämner inga namn ;p Pratade med en väldigt speciell person också, inga namn nämns heller här .. Säger bara, vad ska jag göra med dig? Jadu, en rätt bra fråga de där faktiskt .. Får ta mig en riktig tanke på det där och sedan prata med dig om det .. Något i den stilen iallafall :]

Skönt att ha varit ledig hela helgen från jobb! På det igen på måndag, börjar 07.00 så sova tiiiidigt imorgon!  Det är fan jätte jobbigt att gå upp 05 :( Jag är ingen morgon människa direkt! Lååång ifrån ;o

Slänger in några bilder från kvällen .. Resten finns i bilddagboken.. jjoonna tror jag jag heter där. Orkar inte kolla upp de just nu :)
 


Bara till att klicka för större bilder, men det tror jag att ni förstod ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback