92.

Igår bar det av till landskrona för att träffa min saknade josefine :) Gick lite i stan och kollade in några butiker. Ingen rolig shopping där har de inte, men de ska dock på Håkanssos, H&M och gina tricot snart så det blir väl lite roligare för dom ;b Men alla kommer väl gå runt i gina's kläder, haha .. Gillar inte den affären så mycket, men några fina saker finns där ju ibland .. :) Annars är det typ kläder som halva helsingborg går runt i, lite trist men så är det med vissa plagg. Iallafall, gick in ioch satte oss på Madde's och jag beställde en mumsig bakad potatis med kycklingröra till det! & josse tog en baguette med kycklingröra .. Självklart en god festis till det :D Till efterrätt fanns inte vår goda blåbärspaj som vi brukar ta, utan det fick bli rabarber paj med en MASSAAA vaniljsås, det satt smarrigt i magen ;) Var dock så sjukt mätta efter!

Åkte hem till josse sen, satt och snacka lite och sen kollade vi på Djävulen bär Prada, den var bra :) ( jag vet, lite efter är vi allt ;b ) Men bättre sent än aldrig ;] Och gissa vem som somnade? Inte var det jag iallafall! Sedan blev det lite hårfix och sånt, skulle prova att göra inbakad fläta på henne. Men de funkade inte så bra, hahah som de såg ut ;p Sen plattade hon mitt hår ;b Kom dit med lockar, gick hem med rakt. Fick även hälsa på Daniel, hennes pojkvän :) Tog tåget som gick 22.15 hem, var hemma i den ensamma lägenheten vid 23 typ. Pappa skulle sova hos Carina hade han skrivit på en lapp ;p Men bara skönt att vara hemma själv!

Idag måste jag hitta på något också på min 2,a lediga dag, sen blir det jobb hela helgen .. Trist men sant!

Slänger in en liten söt bild på min katt som låg och latade sig igår i min säng när jag kom hem :) 
 
image119
 

Kommentarer
Postat av: tina

ja han är duktig. :d hihi. såg du honom i gbg eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback