17.

hej gott folk :D

ingen dag som de skulle ha blivit :(:( lite tråkigt men skönt också faktiskt! inte mått prima skinka nu ikväll, men blev bättre sen men så svarade ju inte kimpa den jävlen då!! IMORGON BLIR DET UTSKÄLLNING PÅ HÖG NIVÅ!
nej, just kidding :) det nog nog lite bra faktiskt, så jag inte slösar ännu mer cash som jag inte ska egentligen, för de blir nog utgång imorgon! det hoppas jag iallafall verkligen på, med isabelle och lollo till att börja med ;) mina party prinsessor :)

och hjääälp .. snart blir det av till spanien, torsdag åker vi!! ( 8 mars ) måste inhandla lite fler saker som jag inte gjort ännu, sen resten får bli där nere! en massa kläder ska det handlas iaf!!! får bara hoppas att där nu är snygga kläder också, men hört d så får hålla tummarna ;)
alexo bjöd mig på middag idag, det var göttans. det blev fläskfilé och potatisgratäng! och sen bearnaisesås till det, mums! men var inte så hungrig så det blev en liten portion, men de räckte dock. :)

nej ska gå och lägga mig nu tänkte jag .. uppdaterar mer imorgon antar jag.

och föresten, har köpt en ny laptop till mig ! gjorde jag och pappa i torsdes, helt förälskad i den!
den är såååå najs ska jag säga er!! hahah jag är lite störd, vet .. men hejdå :D

en bild på mig och josefine.

image15

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söta ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback