18.



Äntligen kom jag in på min blogg, har inte fungerat nu på typ någon dag. Jag trodde att typ någon hade hackat min blogg eller något, men läste sen idag att det var problem med lösenorden och sånt mög .. Fått ett nytt annat lösenord nu, hoppas de fixar tillbaka de nya snart!
Ihelgen blev det fest på lördagen, pappa körde mig till isabelle vid halv 9, skulle dock varit där 8 men såklart var jag försenad så isabelle satt hemma och drack i ensamheten :D Haha, hon är rätt mobbad av sig ;b
Drack lite hos henne, sen körde wazza oss till henke, till hans nya lägenhet. Mycket fin :) Och där var massa folk man inte har träffat på länge som t. ex henke då, pc, mickemus, dorian, pp och adler. ;) Sen lite annat folk som jag inte kände. Blev arom senare, treeevligt. :D Men gud så skabbiga dom tjejerna var som var där med Bingo! Haha usch! Nog pratat om dom skabben. :D I fredes gjorde jag inte mycket, mådde inte så bra. Skulle annars ut med kim och company, men sen svarade hon inte när jag mådde bättre och skulle komma ner till stan då .. Tror att jag har skrivit det till och med?! ;b Åkt mat hos brodern och alexo, blev bjuden dit på en mycket fin måltid. :D
Fläskfilé, potatis gratäng och bearnaisesås. MUUUMS säger jag .. Men kom på att jag kanske har skrivit det också, hahah känner mig rätt glömd nu ;p
En sak som jag vet att jag inte har skrivit är att jag har gått iskolan idag, sedan ätit på Graffitti med Josse, blev en bakad potatis med kycklingröra. Så gott :D Sen har jag varit hemma resten av dagen, varit lite hos brodern och alexo ikväll också, bestämt vilken bio jag och alexo ska se imorgon :):) Möta henne utanför filmstaden 18.15, bara så alla vet ;) mohaha, skoja .. Mycket intressant, i know. :D


Sitter i soffan nu med min nya älskade computer, kollar 100 höjdare, sjuka är dom. Och min lilla daddy håller på att bli sjuk, lite synd om honom ju! ;D Nu när jag snart åker och allt ( TORSDAG BÄR DET AV TILL SPANIEN ) , kommer sakna många små huen här hemma, men träffas när jag är hemma igen om 1 månad ;)




Saker som ska och måste göras imorgon:

  • Skolan såklart

  • Sedan hämta fotona som jag beställde igår på Audio Video

  • Till stan och inhandla mascara, måste ha en ny som jag ska med till Spanien
  • Köpa nagellack

  • Packa lite saker till på torsdag :/ ( Orkar inte )

  • Träffa Alexo 18.15, bio med henne :)

  • Efter bion, fixa till en massa saker på mitt rum

  • Sovaaaaa :D

HAHAHAHA kollar 100 höjdare , dör så roliga dom är! Helt sjuka i huet, träffar massa konstigt och roligt folk ;b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback