21.


Sitter just nu i soffan och tittar på Valencia - Inter som sänds direkt från Valencia .. Och dit anländer man på torsdag, tåget gick 16.05 om jag kommer ihåg rätt?Äh, inte så värst viktigt, någon gång då är det iallafall :) Synd att matchen inte var typ på fredag eller någon annan dag så att man kanske kunde gått och tittat, speciellt på zlatan :D Han är så .. Ball ? :D Eller ibland är han ju så extremt egoistisk och då är man inte direkt glad på honom ;b
Men vafan, det är zlatan vi pratat om .. Ikväll blev det ju bio med alexo, mycket bra film .. Jakten på Lycka, glömt vad den heter på engelska .. ? Inte så viktigt, den var iallalfall bra :) Sorglig också :(:( snyyyftade till lite då och då, men dock ej så mycket som alexo! Hahah hon är bara för rolig när det gäller filmer! ;b
Sen imorgon är det modevisning på Parapeten, Sandras och Elins projekt, woho ska bli riktigt roligt! :D
Ni får gärna komma och titta, klockan 11.00 på Parapeten är det! ( Vid tropical beach ) Får väl vara lite snäll och göra lite reklam för mina klasskamrater ;) Haha :D

OCH JAG KOMMER INTE FÅ PLATS I MIN RESVÄSKA MED ALLT !!! GUUUD, SKIT MYCKET SAKER KVAR OCH VÄSKAN ÄR TYP HALVFULL :/

Lägger in ett foto sen så ska ni få se!
En bild på en strand från Valencia, riktigt fin! ;)

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback