22.

Gud, snart bär det av till Valencia, börjar bli nervös inför engelskan på hotellet, ska ju praktisera där också, tyvärr
inte bara semester. :( Men hoppas det går bra, man kommer nog in i det rätt så snabbt.
Ska packa ner det sista nu, väntar bara på att det ska torka. Bara lite små saker, sen är nog det
mesta nerpackat får jag hoppas! Glömmer väl lite också, som jag kommer att komma på när jag ska ut
genom ytterdörren imorgon! Vet att det kommer bli så, jonna i ett nötskal vettu ;b
Idag har vi varit på parapeten, och många grupper gjorde sina redovisningar, det var riktigt jobbigt att sitta
och lyssna på allt, och sen kom ju modevisningen.. Det var roligt, fina kläder och 1 snygg modell ;)
Men det var lite svårt för de att gå, för catwalken var inte den bästa precis ;b
Men ingen trillade iallafall, huvudsaken! :D
Håller på att överföra en massa pengar hit och dit, lite jobbigt. Så hmla mycket tjuvar där nere, så kan inte ha
s mycket pengar på sitt kort om någon snor de kanske. Så får messa till daddy så att han för över
när pengarna är slut på mitt konto, jobbigt men bättre än att bli av med en massa cash :)

& HENKE GJORDE MÅL IDAG :D DUKTIG HELSINGBORGARE VI HAR ;)
Alla kan gott skicka sms eller mail till mig så jag blir lite glad att få höra av lite svenskar! :D
Bloggar där nere och berättar om vad vi hittar på och vad som händer osv. :)

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback