26.


Sitter har pa den spanska skolan just nu, varit en lugn dag idag med en skon sovmorgon, men dock ej roligt vader att vakna upp till! Jag rullade upp och sag att det var regnigt, inte sa lockande att ga ut fran lagenheten da! Men det blev lite frulle, laste i Vecko revyn lite och sen duschad. Sen bar det av till metron och gick i stan, hittade bara ett linne pa Zara, mycket sott. :) Jag trodde att har skulle vaa betydligt mer klader att handla hem men blev lite besviken faktiskt! Far ta en runda till kopenhamn eller malmo nar jag ar hemma, kanske pa lovet?

Nej, nu kom carro! Ska aka en runda till stan, hon skulle kolla pa nagot hon skulle kopa och sen blir det val hem till lagenheten, maste kopa lite frukt och gronsaker pa Mercadonan .. :D Aven lite till hemresan!
Bestallt flygbiljett hem itill sverige pa onsdag, ska bli skont att komma hem ..
 Nej, nu ska vi ga. Hoppas att vadret haller i sig i helsingborg tills jag kommer hem! Har ju varit massa blasande har nere, sa det har blivit stranden 1 dag bara ;/ Jag som trodde vi skulle legat pa playan varje dag som vi hade haf tid! Men nej :(:(

/ jonna.

Kommentarer
Postat av: nina

Tak så jätte mkt för komentarerna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback