27.


Nu är äntligen jonna hemma! Sitter i soffan och tittat på matchen, nird irland leder med 2-1! Jävla skit, nu får du fan göra mål zlatan!! Nu får du ju visa vad du går för, nu har du har kommit tillbaka till landslaget .. :)
Och det tycker jag är bra att han har gjort, me lika zlatan! Men han kan ju dock vara ego lite för mycket ibland, men när det väl gäller så är han kung på planen .. Följt honom sen han började i Malmö FF, det var gamla tider de .. Såg massa matcher med dig då, redan favorit och du är en fortfarande :D Man får ju inte svika favvisarna fast d inte är så bra ibland ;p Eller vad tycker ni? ;) Tror inte många håller med mig om zlatan ;p Haha .. Ni kan alltid skriva något, eller det är ni väl för tråkiga för ..

Imorgon blir det att man ska tvätta alla smutsiga kläder från valencia, den tvättmaskingen i vår lägenhet var ju inte den bästa precis! Kläderna luktade ju inte hallon efter en tvätt i den! Fyfan alltså! Sen kanske träffa kim istan, jag måste kolla efter mobil & det skulle nog hom också göra. Sen om de kommit in lite nya kläder inför sommaren :)
Aja, lägger in bilderna från valencia imorgon på datorn tror jag, kommer väl upp några här då också antar jag.
Kanske ta en fika med josefine imorgon med, eller så blir det på fredag .. Någon av dagarna innan hon beger sig av iallafall, måste jag ju! Träffa jessica också, vet inte om det blir imorgon eller fredag .. Massa att göra känns det som, hoppas bara d blir av också! Ledig imorgon och fredag med .. :)
Måste ju också säga att jag har åkt tåg i 3 timmar idag, flygplan sen i 3 timmar själv också, och hittat till allt helt själv .. :D KÄNNER MIG VÄÄÄLDIGT DUKTIG! :D
Nu blåste de av matchen, loosade sverige ju, jävla skit .. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback