28.

Lite tidsfördriv för mig en tråkig fredag, så jag och min ipod får väl utsätta oss för de här tramset;
 

ipod .
1. Sätt din musik på blanda.
2. Byt låt efter varje fråga
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
gallery

2. Kommer du komma långt i livet?
riot

3. Hur ser dina vänner dej?
look me in my eyes

4. Kommer du gifta dej?
california love

5. Vad är ditt livs themesong?
into your eyes

6. Vad är ditt livs historia?
welcome to my life

7. Hur är skolan för dej?
time of your life

8. Hur kan du komma framåt i livet?
beware of the dog

9. Hur kommer imorgon vara?
värsta schlagern ( HAHAH )

10. Vad är det bästa med dina vänner?
october love

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
break it off

12. Vilken låt beskriver dig bäst?
turn me on ( ;p )

13. Hur är det med ditt liv?
say it right

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
you, club mix   ( ;o !! )

15. Hur ser världen dig som?
how could you bring him home?

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
so fly

17. Vad tycker dina vänner om dig?
im in love with a stripper

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
dem gone

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
i don't need a man ( haha )

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
holiday

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
i need a boss

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
all i have

23. Kommer jag någonsin ha barn?
lift your leg up ( hahah, lite kul ;D )

24. Vad är några bra tips till mej?
untitled

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
grace kelly

26. Vad är min danssång?
hit me hard

? jaja, inte så vääärst roligt .. eller vissa frågor var ju faktiskt ;p
nej, ska nog ta och lägga mig i tid idag. blir nog att jag och brodern sticker och köper en mobil
imorgon till mig! måste ju ha en.
 min blev då stulen i valencia av några små fula och äckliga zigenarungar !! :@
ska ta och fixa här hemma nu, pappa är inte hemma, kommer hem på söndag tror jag?
måste lägga in massa kläder som ligger ute, och rensa. får inte plats, måste ha ny garderob!

/ jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback