29.


nej, jag orkade inte städa på mitt rum just nu .. har tvn på, let's dance. martin (brottaren) & hans "danslärare", vet inte vad hon heter, de vann iallafall .. inte för att jag bryr mig..  så mycket, men ville bara informera er där ute i vimlet .. iallafall, tänkte lägga in lite bilder från valencia nu :)

GUUUUD, CP BLOGG !! BARA POLPPAR UPP EN MASSA RUTOR, TYP 50 ST ?!?!
Så jag fortsätter imorgon, blir fler bilder och typ förklaringar och sånt där trevligt ;b och föresten, sitter och pratar med steffi nu, saknar det lilla gyset, måste åka och hälsa på henne nu någon dag .. men de får bli efter jag är klar med allt plugg jag måste göra!! plugga sönder mig på lover blir d :( usch.
Återkommer imorgon, p&k.

cp igen, kommer mer .. 

 


Kommentarer
Postat av: lina berg

jonna alltid lika snygg, saknar dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback