65.

Får bli lite av min helg, är trött och orkar inte skriva så mycket ..

Gå ner något inlägg för att läsa fredan, lördan  & söndan :D
Skulle hem till acke på kvällen på söndan, men blev inget med de .. Var hemma med daddy och carina bara ;b

Måndag; stan med louise, emma och ingrid ( emmas mamma ) .. Köpte lite smått & gott, orkar inte skriva vad .. Sen hem till brossan och alexo .. Brodern var ju för engångs skull brun, haha de blir han aldrig :D ( Varit i egypten med jobbet ) Fick en parfym av honom, Armani Remix :D Luktade jätte gott :) Var där bara i 1 timme typ, var tvungen att sticka hem sen och duscha och göra sig litta fin inför kvällen ju ! Hem till louise sen, drack lite sen bussen ner till tivoli .. Guuud så lång kö, det var sjukt jobbigt men gött att komma in sen :)
Tisdag; kom hem vid 16.00 typ , jätte trött ! Dusch, frulle sen hemma och så bara. Åt middag med daddy och carina, sov också lite.
Onsdag; Praktik & sen gjorde jag nog inget efter d ? Eller jo, tränade småttingarna, rolig träning idag, inte så jobbiga :D
Idag; Lediga från praktiken för att kolla på sån fotbolls turnering på skolan :D Var ju tvungen att sticka dit och stötta dom och sånt :D haha eller vad säger du lappi? :D Tyvärr loosade dom i finalen på straffar, men jaja .. Dom kom iallafall 2,a :D Inte så seriös turnering precis ;p & halil, de finns fan ingen jobbigare kille än han ! Fyfan ;b Stackars hans framtida fruga ! Om han nu ens hittar någon som står ut med honom ;D

Sen stack jag och josse in till stan och krängde lite mat ! Har köpt hårfärg också som jag har hemma, men ska jag våga färga ? Jag tycker inte om att göra d  hemma, hänt någon enstaka gång bara ! Men hos min frisör så fanns de inte tid förräns om mer än 1 månad ;(

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback