67.

jadååå, ska snart in i duschen men orkar inte resa mig från soffan :D har typ lite hårfärg framme i hårbottnen, syns lite så måste försöka få bort d .. annars blir det inget ut för mig idag ! :( och måste ju ut, orkar inte sitta hemma mer nu !

och ja, ihelgen .. vad har jag gjort ? inte så värst mycket, i fredes var jag hemma och så bara, skulle egentligen ut med isabelle, lollo (i ramlösa) se vet jag inte vilka fler som hade joinat ? men iallafall, de hade varit på kålmården med klassen så dom kom hem vid 21 sne palla dom inte .. tråååkiga, tyckte det var sent ! men vafan, 21.00 är ju inte sent? ;p aja, är man mes så är man ;} eller hur brudar ? :D

i lördes så sola jag hos brossan och alexo, sen på kvällen blev det grillning hos dom med en massa folk ;b carina, emma, johan & daniel kom också .. :) trevligt värre. inte träffat danne innan ju, pappa & carina har ändon varit tillsammans nu några månader ;p bättre sent än aldrig iallafall. ;b jobb för mig på söndagen så var hemma vid 00.
efter jobb så cykla jag hem och byta om till lite mindre kläder, på med en jeanskjol från jeans .. skit varmt ju ! sen hem till brossan och sola igen .. där höll han & johan på att jobba satan i de i trädgården .. ser ut som en tipp där just nu, fullt med saker överallt, borde ha fotat :D men kommer bli sjukt fint där sen :)

en annan rolig sak, jag och emma ska ha studenten tillsammans :D så roligt ! ska ha den i trädgården där, men inte en aning om hur vi kommer få plats med alla gäster ! typ 80 pers, jadu .. de som käkat upp får stå upp ! haha nej men de löser sig ;) vi fixxxar d ! :D


image81

Kommentarer
Postat av: tannis

jag vet inte riktigt vad den ehter men det är typ rosa orange något där i mellan tror ja:P

Postat av: Tanya

man kan nog säga koral färgad:P

2007-05-07 @ 18:04:52
URL: http://tannis.blogg.se
Postat av: Alexandra

TAck för kommentaren :) fin blogg btw !

2007-05-07 @ 18:20:15
URL: http://jaacovidou.blogg.se
Postat av: Caroline

haha, ja det har du faktiskt rätt i, men då betalar man för sin lgh ellr nåt, nu MÅSTE jag plugga för ingenting, haha!
Ha det fint

2007-05-07 @ 20:46:08
URL: http://caroliiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback