71.

mums, gott det var med en god frulle i morse .. nya bullar från kondiset är de bästa som finns till frulle, & gott pålägg såklart ! :D och måste ju även ha tid att njuta, inte stressa i sig den. jag låter lite sjuk nu, men frulle är så gott när man har tid att äta de!

mötte upp josse vid 10 något, gick bort till kullagatan. hittade inget till studenten idag heller, kollade i ochförsig bara efter klänningar, för vill ha de .. men blir nog shorts och något fint linne eftersom jag inte hittat någon fin klänning ännu som passat ms jonna. är lite föööör kräsen tyvärr ;b

blev iallafall:  kofta från spirit
                       skärp från mq
                       bh från twilfit 

kommer in en bild sen om jag inte glömmer .. kameran håller just nu på att laddas :)

har även fått hem min student mössa idag ! först var vi i spanien när den kom, sen hlömde jag hämta den när vi var hemma .. sen glömde jag den i ett personalrum när ni höll på med utvärderingar om spanien och de möget, men nu äntligen hemma :D lägger nog in en bild med den på mitt huveee också !  


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så mycket, tjejen :)

Postat av: Cassie

Ändra texten där uppe i verktygsfältet på "Visa" >> "Textstorlek" så kan du välja själv (; Smart va? Puss

2007-05-08 @ 19:29:45
URL: http://blonde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback