74.

Nej, amanda åkte ut .. Ville jag inte ! De andra 2 kanske är snygga, men lite väl för vanligt utseende tycker jag .. Amanda hade verkligen ett speciellt, så det var ju lite synd att hon åkte ut !

Lärt mig en del nytt idag på praktiken, bra :) Blir några timmar där i sommar, hoppas på mååånga ! Trivs där & personalen är hur go som helst. Men en i receptionen är lite bitchig i ena sekunden och sen hur go som helst ;s Knepig brutta det där ! :| & en kock i köket, en riktig pudding ;) Men han är lite för blyg !
Tränat småttingarna också, sen kollade på brodern som spelade brevid ett tag. Daddy dök också upp, han skulle till norrvalla och kolla på stattena, så jag joinade. Orkade inte ta bussen hem med hela feta tränings väskan !
Gud så suuugen jag blir på att börja igen, ska jag eller ska jag inte? Får ta mig en riktig fundering på d ..

Missar manchester united mot chelsea nu på tv pga att boxen är pajj ! :( :( Får itervjua abbe och rita sen om höjdpunkterna ;) & dom visar säkert lite på sporten sen ikväll, hoppas !

Ska in i duschen nu och sen plugga ..

/ j.

image88

Kommentarer
Postat av: Tanya

har hon inte en syster som också är med?
eller hon har åkt ut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback