75.

Tänkte gå och lägga mig snart, ska upp 04.30 imorgon ! Börjar 07.00 & att komma dit tar ju 1 timme tyvärr .. Men äääälskar min praktik typ, trivs bra ute i Mölle ?

Gjorde matte provet idag också, gick inte alls bra! :( Ig direkt säkerligen ;( men måååste klara de, så de får bli en massa plugg i helgen på möget! har annat att plugga också ! ;/ Inget festande för mig ihelgen, utan plugg, barnvakt på lördag och sen den 2;a tränarkursen på söndag. Jag hoppas att jag får gå ifrån och hänga med mina små tjejer till harlyckan & äga ut eskilsminne ;) men förra gången så gick jag inte gå ifrån ;s jaja ..

idag på bussen hem från mölle så tog jag på mig bältet ! väldigt duktigt av mig, stolt ! (H)
tänk att det kan hända så mycket när man inte har bälte, räddar mååånga människor i världen men ändon så missköter man det alltför ofta, rätt sjukt faktiskt. ;/ ska börja använda bältet nu alltid ! ;D

Hur många av er där ute har använt bälte när ni åkt buss någon gång ? ( Svara nu tråkisar )

Kommentarer
Postat av: isa

jag använde en g¨ng när jag va full :D eller.. de va sofia som knäppte på mig det för att jag skulle stanna på min plats haha :p

Postat av: Diana

INTE JAG hahaha

2007-05-11 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback