76.

guuuud, snart åker vi till costa brava ! sjukt att tiden har gått så snapbt, men gött också :) men har mycket som fan att göra nu innan jag åker på torsdag :/ känns inte som om jag kommer att hinna faktiskt ! ;s men jag måste helt enkelt!!

idag har de blivit jobb, sen hem lite .. hämtade ut mina kläder från posten med :D en klänning åker tillbaka och sen kanske en mindre på en skit najs adidas tröja :D får lägga in sakerna sen på bild, sitter hos brossan och alexo nu, passar isaac & elias :) lagt dom för ett tag sen, isaac skulle sovit för typ 2 timmar sen! men glömde helt bort tiden, kolla tv, spela data och busa med dom :) men de gör ingenting, helg ändon :D & isaac fyller 3 år imorgon faktiskt ! 
han är min lilla fis ♥ & han har typ pajat halva sin läpp, trillade rätt ner i asfalten me huvet före för 2 dagar sen, fete fläskläppen fortf .. synd om min plutt ! tur han inte gick sy och sånt iallafall. alexo sa att de blödde som fan ! :(
jag hade fått panik om jag passat han själv och de hade hänt, fyfan!! bölat hade jag gjort och inte vetat vad jag skulle göra! men sånt som händer ..

kollar eurovision song contest ( heter de va ? ) fy så tråkigt det är! men måste se vem som vinner ! men somnar snart känns de som, dö trött .. hoppas dom kommer hem snart, dennis och dom ville jag skulle komma inom dom sen, & de vill jag också ! så dom får inte komma hem försent. & imorgon är de tränarkurs igen typ hela dagen, palla? :| men där fanns en massa roliga killar / män, så vi hade inte så tråkigt :D 

pusspuss / j.  

Kommentarer
Postat av: isa

jag kommer och vinkar av er på morgonen :D haha

Postat av: isa

pusspusss:D /i

2007-05-14 @ 20:45:36
URL: http://isbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback