78.

jadååå, kom hem från costa brava igår! var i helsingborg 12.45 .. de va gött att vara hemma, sova i min egen säng och träffa folk och så men hade LÄTT stannat kvar i värmen! riktigt skönt och roligt hade vi där nere! jag ångrar inte ett skit att jag åkte. mycket fest och solande blev det, riktigt najs! och vi hade lätt den bästa bussen att åka i, med alla människor då aså, inte själva bussen, för det var en liten och trång jävla buss. men den dög, gick inte i sönder eller något sånt som en annan gjorde .. buss nr 4 gick sönder både dit, stod stilla i typ 5 timmar och väntade på hjälp och sen fleeer timmar än 5 på hemvägen .. så jobbigt!! 
 
igår var jag på väla en snabbis med alexo, hon skulle köpa en present till hennes moder! så jag följde med som sällskap typ ;b var inne på MQ en snabbis, och hittade en jätte fin tunika till studenten! bara skor nu som behövs ! och leggings får de väl bli fast att jag inte ville ha de :(
sen körde alexo mig hem till rita, softa och sånt hos henne någn timme .. sen promenixa vi ner till staden, skulle äta. skulle till max men de va fetelång kö så vi gick till mace donkan istället, mums va d :D typ hem till rita sen, gabi kom också .. haha helt galen unge ;p jaja iallafall, trevlig idag ! ♥

 nu ska jag ladda upp lite bilder, kommer fler med tiden kanske ! måste plugga men först äta lide mat, sjukt hungrig! ska bli gött med svensk mat faktiskt :D:D





Bilderna;

1. jag och josse på vägen ner med maten ;D
2. emelie och niccan
3. niccan & jag
4. jag fular mig med något band på huvet ;b
5. förfest på hotellet !  pelle, weiss, böös, kvist, ? och martin
6. lek på strand festen
7. i barcelona, på nou camp ! ( barcelonas hemmaplan )
8. paulina, inga och jag på nou camp
9. coolingarna, haha .. serdis, zoran, gramoz, arash, dejan och amardip
10. marikaaa snyggingen xD
11. serdis, amar, gramoz & dejan .. typ förfest på hotellet :]
12. restaurangbesök .. foffe, emelie och jag. .

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kommentaren i min blogg! :)
Hoppas du hade en bra resa! Vart ligger Costa Brava?

Postat av: Anna

Svar: jaha, Spanien låter bra! :D

2007-05-29 @ 20:21:52
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Tanya

eller hur den är så gullig :P
det får du ta och göra:)

2007-05-29 @ 20:54:47
URL: http://tannis.blogg.se
Postat av: katte

ja costa var lätt najs :) håller med, och buss 4 var JOBBIG kan jag lova ;p haha

2007-05-29 @ 23:13:59
URL: http://kattee.blogg.se
Postat av: IDAAAAAAAAAA

SNYGGO :D snygga bilder som FAAAAAAAAAAAN :) skicka :D PUSSAS!

2007-05-31 @ 12:26:31
Postat av: Rebecca

Hahaha sjukt att jag hittar min kille i din blogg :P (Amardip) :D

2007-06-09 @ 23:40:12
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback