79.

IMORGON ÄR DET BAAAAAAAALEN !!!!

shit, det är sjukt så snabbt tiden har gått! sen om typ 9 dagar är det studenten, sen börjar det
"riktiga" livet.. jobb, plugg poch sånt.. lite olika för alla ju. men gud!
fattar inte de ens..

men jaja.. igår var vi i skolan typ 1 timme, gjorde en liten uppgift på naturkunskapen och skulle sen fixa lite med klassen till studenten men de blev inte av ;s åkte till väla sen med nina och amal, köpte lite smått och gott där.. sen direkt efter stack jag och mötte upp rita och vi solade!  det var göttans! skulle egentligen solat idag med men har inte hunnit ;/  sen imorgon hinner jag ju inte helle direkt, fixa hår och smink sen ta på sig allt osv.. haha! fullspäckad dag imorgon .. ner till knutan 15.30, ska möta upp klassen.. sen kommer limousinen och hämtas oss 17.15 tror jag de va? sen sofiero då såklart .. middag osv och sen FEEEEST :D

idag vet jag inte vad jag har gjort.. skulle gjort en massa men nej, inte blivit av.. fan, ångest eller vadå?
ska iallafall gå och lägga mig nu tänkte jag, ska vara och fixa mitt hår och smink 10 imorgonbitti..

ses i dimman imorgon kväll/natt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! såg fan inte dig igår. var ner eoch kollade på dem få man kände :) hur var nu det? ångest att allt det roliga snart är över? nu är costa och balen avklarade:P puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback