3 november

håller på att packa ner det sista nu för imorgon bär det av till thailand ! :D wiie så skönt det ska bli med en massa sol, bad & shopping :) önskar jag kunde tagit med mig en speciell person men de går ju inte tyvärr ;( men tar med dig i tankarna & drömmarna istället ;$

precis kommit hem från rita, softat och käkat lite ;p alla var sega eftersom de va fest där igår och sen utgång på de.. det var mucho trevligt, men humöret sjönk lide sen ;s tråkigt! men så är de när de händer saker som man inte vill ska hända :/  nej, nu får de räcka .. kommer väl inte blogga nu när jag är där ..  fast kommer säkert in någon dag där nere så kanske bloggar någon gång så håll utkik ;) annars har jag luren med, så bara att skicka sms :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du har en trevlig resa i underbara Thailand....Får berätta när du kommer hem hur det var :) Ha det gött i underbara Thailand..kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback