10 oktober

bäst att uppdatera lite, gör inget annat nödvändigt ändon? finns inte mycket tider nu på jobbet så det blir inte så mycket gjort om dagarna .. borde egentligen rensa en massa på mitt rum, ligger massa skräp i min byrå bara ;s men det är inte de roligaste så det blir inte gjort på en sekund precis .. ska träffa en snubbe sen som jag ska hjälpa lite då & då, men med vad är en liten hemlighet ;) det blir iallafall lite cash !

en annan viktig sak är att jag måste börja att skriva ett CV snart, har inte gjort det. inte behövt ju, alltid fått jobb genom kontakter, personer man känner osv .. så det har varit skönt & en lättnad! men nu måste jag söka en massa olika jobb för de blir inte mycket i mölle som jag sagt innan! men jobbsökandet blir efter thailands resan, för tänk om man har en sån tur att få något snabbt? då kan jag inte begära semester direkt! sparken direkt då ;p så det blir efter thailand, och det är ju snart! åker den 4 november, längtar så fruktansvärt mycket nu! komma bort från den här kylan och alla? inte varit den bästa veckan nu, men de verkar som om de håller på att lösa sig lite nu iallafall. får hoppas på det bästa :/ vill må bättre :( & det var kul att träffa amal i måndes, fick mig på andra tankar :) 
tänkte göra vi mig nu och sen bege mig ut ett tag, man blir ju sååå seg av att sitta hemma bara! + jag hittar inte mina jobbekläder, hoppas att dom ligger hos min bror eller något, men kan inte komma ihåg att jag varit där med dom? ;s måste ju ha dom imorgon, ska jobba kväll då !

jag är så glad att jag har min underbaraste vän martina, hon gör  alltid att jag mår bättre! älskar dig sjukt mycket marre <3 du & jag, i vått och torrt, alltid.

image155

Kommentarer
Postat av: Caroline

man får inte aktiv dödshjälp i sverige, och hon skrev exakt tidpunkt och datum. och massa andra saker som inte stämde, folk som själva hade haft det skrev att det inte går till så, & sånt, ajja, den är borttagen nu. blev bara lite arg igår :P

2007-10-10 @ 17:25:56
Postat av: Nicholetta

Heting jonna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback