13 oktober

det är sjukt att det redan är 13 oktober! tiden bara rinner iväg, och den rinner föööör fort! men det är skönt att det snart är 4 november, då åker man till thailand & det ska bli så sjukt skönt! längtar jävligt mycket tills vi åker! massa sol, bad och shopping. bara komma bort från helsingborg ska bli så skönt. men kommer självklart att sakna en del, men kommer ju prata med dom lite då & då under tiden jag är där den månaden. :)

ja, vad har jag gjort idag? bara slappat hemma en massa hemma tills klockan blev typ 1450. då gick man till dagiset och hämtade isaac :) träffade på anna & theo då också, min halvbroders fru & barn :) så gick och lekte på den lekplatsen där utanför dagiset, dom följde hem till isaac sen också ett tag så att dom fick leka av sig lite :D sötisar dom e, små busfrön :D dom va väl hos oss ( mitt andra hem ;p ) i 1 timme, sen begav dom sig hem ..
kollade lite svampbob som han älskar när dom gick, gjorde även chokladpudding sen när johan kom hem med mjölk :D & de satt inte fel efter vi gjort mat sen, mums! ska baka kladdkaka med isaac sen också någon dag i veckan, är ändon ledig ju :) hih jag ska även besöka båstad och hälsa på min lilla älskling steffi i veckan :D jätte längesen vi umgicks! :/ usch, så långt tid får de inte gå ;s

imorgon ska jag va duktig och städa & tvätta hemma på dagen och sen på kvällen ska jag till acke med martina :) hoppas också att abbe inte slutar försent, vill hinna träffa han ju! måste tyvärr hem i tid för ska på ledarkurs på söndag, tråkigt! upp tidigt, blö! :(

nej gud vad tråkigt inlägg .. ska gå & lägga mig nu tänkte jag, läsa ut carolina gynnings bok tänkte jag också göra. den är bra faktiskt.

puusss på er (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback