17 oktober


alla vet är rito är en sötiis va? :D <3<3<3

image159



idag har man umgåtts med pessi .. kört runder i hela helsingborg och yrat lite och sen träffat marcus .. vi körde då ut till bonnehålan Mörarp för att hälsa på martina :) fikade där i 1 timme eller något och begav oss hem sen för pessi ville äta :p hah, stack också hem och käka lite och softa :) ringde upp rito och skulle fråga henne vad hon gjorde så va hon påväg till willyz med acke & yessi så stack dit och mötte dom.. sen softat hos acke resten av kvällen typ. & kom hem för ett tag sen :) varit med pessi, hon hämta mig hos acke, körde till mc donalds och köpte varsin cheese och milkshake :D mums satt d ;) stack och träffa johan sen också och tog en cigg med han ..
nu är jag hemma iallafall ;b trött som fan är jag, fast att jag sovit tills jag själv vakna i morse. :/
är fan alltid trött nu för tiden .. cp skit ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback