19 oktober

redan fredag igen! sjukt så snabbt veckorna går men det gör inget för mig ;) fast de hade inte gjort så mycket om det var onsdag eller något för mig för jobbar ju inget nu ändon :/ så helg varje dag för denna kvinna här ;) rätt najs, men hade hellre jobbat ! idag ringde klockan 10.30 för ska till väla med martina och kanske isabelle? får hoppas hon mår mättre! jag kommer såklart inte att hitta massa som jag vill! så är det alltid när man har cash, men ja .. får hoppas man hittar en massa i thailand ! :D snart bär det av ju! shit, tiden går skit snabbt. 16 dagar tror jag det är kvar nu! wiiiie :D:D måste köpa lite saker innan resan också, får kolla på de idag på väla om jag har minne till d ;p 
 
nu ska jag bege mig in i duschen & sen frulle tajm :) & så kommer man väl sitta här på datan och spendera tid så att man får stressa som en galning till bussen sen, & antagligen missa den? jag e bäst på att missa bussar ;b

puss på er :D

image160

martina på studenten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback