20 oktober

nu har martina lämnat mig i tystnaden & ensamheten :( pappa & carina har också somnat, rätt skönt om man tänker efter. idag var jag på väla med martina & isabelle som jag skrev i förra inlägget. hittade inte så mycket, en klänning, en tunika, en kofta och en större plånbok :) gött att ha hittat en större, knappt fått plats i den gamla! sen bar det av till staden för att köpa lite naturgodis, men det var bara marre som köpte det. jag köpte lite bananer, äpplen & kiwisar istället ! de va riktigt mumsigt :D men dock inte smakat kiwisarna ännu, men martina käkade 2 st så dom va nog goda ;p blev 2 st filmer ikväll också, number 23 som vi inte gillade särskilt mycket, sån konstig och jobbig film .. nej, såna är inget för mig! & sen satte vi också på madagaskar, hahah skit söt och rolig film ! :D den skratta vi en massa åt ! ja .. förkortat: en mysig kväll med martina! var ett tag sen vi gjorde det sist, så det var på tiden!! ska kolla på freedom writers imorgon .. någon som sett den?! jag tackar inte heller nej till några film tips av er ;) va lite hyggliga nu & skriv några tack ! :) 

nu tänkte jag gå och lägga mig, är trötter! imorgon får vi se vad som händer?   

image161  image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback