...

maah så trött jag e just nu! riktigt seg känner jag mig! hoppas jag inte håller på att bli sjuk eller något sånt mög? men brukar inte bli sjuk lätt så tror nog inte de, men känns som de faktiskt ;s ska snart lägga mig så kommer säkert va bättre imorgon ;) idag har det varit shopping igen med martina i staden! hittade ett par stövlar på trampolin, typ vinter stövlar .. är lite velig om jag ska behålla dom eller inte?! sen 2 st skjort/blusar (lite halft som halft) och underkläder.. hoppades på att jag skulle hitta mer men de gjorde jag inte :( hoppas istället man hittar en massa i thailand! åker redan på söndag ju! :) sen har de varit träning för småttingarna idag. var inte så många tjejer idag eftersom det är höstlov .. många som åker på semester & så :) men de va skönt! tänkte gå och tvätta av sminket och borsta tänderna nu sen nanna! ni får sova så gott :D

checka in detta, nästan så att man fick tårar i ögonen!

Martina / säger (00:10):

och vet du vad?

jonna / säger (00:10):

nej?

Martina / säger (00:10):

du är bäst

-  snacka om att mitt hjärta är den bästa alltså! ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback