22 oktober

nu har man duschat&bytat om och lite sånt, varit och jobbat 2 timmar :) ska snart bege mig till acke, väntar bara på segeröven martina .. värre än mig för fan :D & då är man seeeeeg :p aja, idag blir det party  hos acke! "fira" rita lite nu när hon fyller 18 :D hon gör de efter 00.00 :p hah hon har varit överglad nu den senaste månaden för att det har närmat sig :D hahah hon är för söt ! vad har jag mer gjort idag? jo, varit istan med rita & sebbe :} köpte ett par jeans och ett par gråa over knee strumpor bara ..  hittade inte mycket ;s men de gjorde däremot rita! gött för henne..

-

igår så kom steffi & hälsa på, hon var här i trakterna ;p hon är bara för rolig den bruttan.. tog en promenad i de sköna vädret ner till hennes kusin veronica på högaborg, satt där i några timmar och snacka en massa. sen stack jag till rita, begav oss senare upp mot acke med annat folk också :) var där resten av kvällen .. spelade lite kort och kolla tv bara!

nu ska jag packa ihop sakerna typ, sen ut i de kaaalllaa vädret ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback