27 oktober

tjenixen! de va ett tag sen ;b

sitter i soffan och myser med lite chilinötter och vatten, mums e de ska jag säga er. :D kollar på sjukhuset också, sorgligt när man ser en massa sjuka människor och sånt :( måste snart bege mig in i duschen och sen göra vi sig och så.. rita kommer sen, ska bege oss till acke då för att se henne älskling spela! ;) seeen ska jag sticka till brossan för att passa isaac resten av kvällen :) dom skulle på fest så jag tar lillen :) haha och igår, fyfan vad söt & rolig han e .. säger massa konstiga saker, haha vart får han allt ifrån?! hah en rolig sak som man fick ett gott skratt till var detta: alex (hans mami) tog han i soffan och sa; kom hit min lilla söta räka .. så säger isaac helt allvarligt -> ja ja ja, ja e ingen jäka, ja e en fisk .. alltså, jag jag jag, jag e ingen räka, jag e en fisk.. så stammade han lite på jag jag, haha så jävla sööööt .. jag e ingen räka, jag e en fisk .. hahaha min sötis de där! :D tänkte baka något med fisen sen ikväll .. får se vad de blir :)

rita & acke kommer antagligen sen också & håller mig sällskap.. sen återstår det att se om abbe kommer efter han slutat jobba :) man kan ju alltid hoppas..

sen blev de stan igår med rita och abbe.. inhandlades ett par jeans, ett par mysiga vantar och sen en laddare till min ipod som jag kan ta med mig till thailand! sån man sätter i el uttagen alltså :) köpte också såna små strumpor till min älskade ipod.. 3 st i ett paket för 39 :- . som hittat ju :D ett rosa, ett grått och ett gult :)

varit i ullared denna veckan också med en jobbe kompis :D inhandlades en massa saker till rummet & resten av lägenheten ! så kuuul :D älskar inredningssaker! <3 nu ska jag in i duschen iallafall ! uppdaterar ikväll, får se om det fotas något ikväll, kommer isåfall upp bilder ! :)


Kommentarer
Postat av: amajla

Fanns det fina inredningssaker på ullared ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback