29 oktober

glömde att ta med kameran till brossan då när jag skulle passa isaac .. jag som skulle slänga in bilder men nej, det blev ändrade planer på det.. rita höll mig sällskap iallafall, tack hjärtat <3 jag stannade över natten där för jag vågade inte gå hem i mörkret ;p självklart så kommer isaac och väcker en tidigt på morgon kvisten, men vad hade jag väntat mig från en 3-åring som älskar sin faster? ;)

resten av dagen skulle spenderats med steffi & kim, men det blev bara med steffi .. och inte en vanlig träff heller, utan på sjukhuset med henne. hon hade haft jätte ont i magen i typ 3 dagar och det hade gjort ondare och ondare hela tiden .. så jag höll henne sällskap i en massa timmar.. var också ute med hennes vovve angelica typ 1 timme och gick en massa! det var faktiskt sjukt skönt, rita höll mig också sällskap lite :) sen vid 22.00 kom jag till acke och var där några timmar med han, rita & abbe. :) hahah jag och rita hade iallafall roligast, skrattade så jävla mycket den kvällen åt allt :D

jag borde inte sitta här egentligen, ska göra vid mig lite och sen bege mig ner mot staden för att träffa nicole, izabela & kimpa ! wie, det ska bli roligt! inte träffat dom sen studenten tror jag det var? :/ eller kim har jag men inte dom andra 2 .. så gott folk, uppdaterar sen .. nu ska kameran med iallafall :D

Kommentarer
Postat av: amajlaa

aha va niiice :D ska du til ritas fest
på fredag ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback