3 oktober

nu ska jag skärpa mig att blogga mera :)

har precis kommit hem från martina, varit med henne i stort sett hela dagen idag .. sen även varit på avslutning med tjejerna.. bara fikat och lekt lite med dom :D & berättat lite information som händer nu osv.. var inte där så länge, rätt skönt faktiskt..  de va riktigt kallt nu när jag skulle hem från martina, shiet, tur att daddy kom och hämta mig! hade fan dött annars i denna kylan som finns nu!
martina & jag var även och tog en fika på mezo innan idag, då var det jätte skönt väder.. promenerade runt lite istan då också, riktigt mysigt höstväder var det då. får hoppas på fler sådana dagar :)  
igår .. maaaah, kan man inte bara rulla tillbaka tiden. jag vill verkligen inte ha det så här :/ jag hoppas att det blir bättre om några dagar, kanske borde ringa dig imorgon eller något .. ;s ÅH, jobbigt! :(:(

& Drogba gjorde nyss 2-1 till Chelsea ;) det är naaaaaaajs :D:D ett mål till av Drogba hade inte suttit fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback