30 oktober

nyss vaknat så jag är rätt död faktiskt.. var hos tandläkaren innan jag träffade niccan, kimpa & izabela igår. stack sedan ner till waynes där vi tog en fika. blåbärspaj med vaniljssås & en god vattenmelon festis :) som vanligt så orkade jag inte äta upp pajen, så jääävla mäktig och stor e den! & vaniljsåsen var rinnig som fan, dåkigt waynes ;p nu ska jag in i duschen, ska träffa martina sen istan! jag hoppas verkligen jag hittar en massaaa att köpa :D borde bara bra med lite klänningar och sånt för på söndag så bär det av till thailand!!!  wiiiiee :D:D så måste hitta lite "somriga" saker nu tycker jag. efter staden begav jag mig upp till Ritos livs :D väntade på att hon skulle sluta sen stack vi (jag, rita & abbe) upp till acke. köpte först lite food på coop och lagade de hos han .. mums va de :) sen bet en viss person sönder mig resten av kvällen .. du ska få igen dubbel så mycket! ;) nu ska jag in i duschen iallafall, sen äta lite lunch tänkte jag :)

här en bild på nicole & mig från costa brava. hittade inga på dom andra ;p

image177


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: Jabooor

Hajje på Dajje
. . allt bra =D

2007-10-30 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback