31 oktober

är inte på det bästa humöret just nu .. men en sak som är säker iallafall är att jag ska träffa josse imorgon! det ska bli så hiiimla roligt! jätte längesen vi sågs & hittade på något så det är verkligen på tiden nu! fika och gå istan lite blir det. sen även se hur hon & daniel har det i lägenheten :) nyfiken är jag på hur där ser ut. :D ska också klippa mig imorgon! blir inte mycket förändring dock. ska bara klippa upp det mer så att lockarna kommer fram mer och sen kanske klippa sneluggen lite kortare. får se vad jag gör :) ska behålla längden så mycket jag kan iallafall! här ska det odlas som bara den ;)  ska vara duktig och tvätta och packa imorgon med! måste packa en del idag också! fredagen är fullspäckad och sen lördag sista dagen .. orkar inte stressa en massa sista dagen :) nej, ska ta fram sommarkläderna nu ;D de känns rätt härligt faktiskt ;) ska lägga mig i tid idag också tänkte jag ..
 
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack ! :D

Postat av: Anonym

När reser ni? Vart ska ni och är det första gången som du är i Thailand? Älskar detta land...Ha en trevlig resa...

2007-11-01 @ 16:22:55
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback