4 oktober

tillbaka till jobb efter många dagars ledighet! känns helt wierd att vara tillbaka faktiskt. ;s men det kommer inte att bli lika mycket nu som det har varit efter studenten tills nu för 1 vecka sen, för nu börjar turisterna sluta att åka till Mölle eftersom det en en liten sommarby. ;p rött dött här faktiskt ;b

sover här inatt, börjar 09.00 imorgon så känns inte så lönt att åka hem då! snart är det middag, jag är svinigt hungrig faktiskt! hoppas det är något goooott! jag behöver hjälp med vår jävla router till trådlöst internet! det vill fan inte funka :( måste ha den för att vi ska kunna koppla in boxen också så att man kan se en massa fuuusball <3
och såklart att jag ska kunna ha min laptop överallt :) de ska bli hääärligt att bara softa runder i lägenheten med min lilla dator.. hih sicken nörd man e ;p nu får jag jobba vidare, middag nu också, mums! återstå att se vad det blir, informerar er sen om det va gott eller ej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback