5 oktober

nu har jag nästan precis kommit hem från jobb, och det är naaajs ska ni veta! ska snart in i duschen när daddy är klar, göra vi sig och välja kläder ;s maaah, de kommer bli lika svårt som vanligt! utgång idag med martina, jessica och annat folk! wie, vi ska ha sååå kul :D dansa en massa! får allt se vart vi hamnar, tempel eller tivoli? vart ska mest folk?!  idag ska nog kameran med ut också ;) fast jag kom på nu att det kanske inte är de smartaste? isabelle blev av med sin kamera förra veckan, sen förrförra så blev tanya & jennie av med sina mobiler :/ snodda eller borttappade, de vetisören! sen innan de tror jag att ellen också blev av med sin lur? härjar det en massa tjuvar i helsingborg eller? ajaaa, sånt är iallafall tråkigt när inte folk kan veta vad som är sitt eget och andras! idioter

hahaha och på bussen  hem nu från mölle satt de 2 st tjejer i 27 års åldern kanske.. haha den ena sa såna roliga saker så jag kunde fan inte hålla mig, satt och flabba för mig själv under min feta krage .. tur att man hade en sån tröja, hahah dom hade väll trott man var en idiot annars som satt & skratta för sig själv ;p ahha roligt hade jag ialalfall .. nu måste jag bege mig ;) imorgon kommer de foto iallafall ! :D & ni får besöka mig bilddagboken också ju .. heter jjoonna där .. puss på er :D

gammal bild från costa brava.. oooh, så kul vi hade de där!! vill tillbaka! :D <3

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback