7 oktober

oooh you make me feel .. nanna så bra låt!  men tänker på en speciell person som jag bara vill ha ut ur mitt huuve! du förtjänar inte att finnas inne i mig :) så nu blir de andra bullar ;) imorgon ska jag träffa en person man inte träffat på sådär 1039 ååår, fyfan vad längesen! nämligen amaaaaal :D:D:D men kommer inte att spendera dagen på ett så roligt ställe ;/ an hospital, inte världens roligaste ställe precis? nog pratat om de ..

helgen har varit rolig! utgång med martina & jessica i fredes, var på tivoli .. så jävla gött det är att shaka loss ;) det är riktigt najs! i looooove to dance <3 sen igår festa vi till det lite hos acke, eller de blev ju inte så mycket fest .. några var tråkiga och satt och spela poker och sånt mög ;b liiiiv ;) sen blev jag på dåligt humör av en viss gast som också befann sig på plats. nog pratat om gasten, hih :D bara ruttnat hemma idag, varit rätt dött.. & kollat på the guardian, guuuuuuud så bra film!!! & som jag grät, sorglig som fan :(

håller på att ta emot bilder nu från martina .. från igår då alltså :) jag är dock inte med på någon, hah gillar inte att bli fotad ;b men här kommer lite iallafall ;p

MÖGEEET FUNKAR INTE, SÅ DE BLEV BARA DENNA BILDEN .. ORKAR INTE BLI AAARG ;b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback