läggdags ..

yes, nu är det tid för läggdags. varit en rätt dryg dag idag fram till cirka 1600, sedan har jag varit i full igång kan man väl säga? varit ute på ett litet hemligt äventyr och sen begav jag mig till broder johan & hans sambo alexandra. var ett tag sen jag var där, var också tvungen att hämta mina jobbekläder som jag glömt hos dom .. fick även tvättat dom, slipper jag gå upp tidigt imorgonbitti, skönt! :) blev lite pizza ikväll också! brossan var och tränade och skulle köpa hem pizza sen så man kunde ju inte vara otrevlig att tacka nej ;) hah nej men de satt gott, inte ätit på hela dagen, bara frulle vid 1100 tiden. min goding isaac hade gått & lagt sig, men han låg vaken i sängen när jag kom så jag fick en lite godnatt puss ändon av honom! :) oh, han är världens sötaste mitt lilla hjärta ! :D tänkte ta och  göra något med honom på fredag, är ändon ledig från jobb! ska ringa och höra med maria-teresa om hon också vill följa med, så tar hon med linnea & alexander (hennes barn). det hade varit mysigt! :) får hoppas att hon inte jobbar bara!

godnatt på er, är trött nu .. jobb imorgon 1500 - 2200 cirka. ska bli skönt att jobba, kommer bli dåligt med pengar denna månaden! fan!

lägger in två bilder på isaac också, 1 när han är en liten katt & 1 när han är en häftig pirat .. (typ någon maskerad på dagis) & han är yngre på pirat fotot, mini isaac. ;b

image156

image157

♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback