12 april

min sladd till mobilen vill inte få någon kontakt med min lur så de funkar inte att lägga in bilderna. så skit i de :) ska in och ta en lång&skön dusch nu snart, ska bli sjukt nice. har en jävla huvudvärk också! ska dricka en massa vatten sen så den försvinner :):) blir alltid för lite vatten när jag jobbar, hinner typ inte. cp mycket folk alltid, och ja speciellt idag .. lördag&allt. + bosse bagare har stängt pga äckliga råttor/möss som dom hade hittat inne i bageriet.. öööe, snuskigt ! gick ner och solade på sunlux efter jobb också. ingen kö idag så det var skönt att slippa de när man bara vill hem :)

var hos acke igår en runda på kvällen :) dom skulle ut sen men jag jobbade idag så joinade inte. trött på tråkiga helsingborg också! någon som håller med? aja, nu blir det iallafall duschen för mig. och en massa musik hänger med in i badrummet också, det är sååå najs med musikaaa när man duschar :) 

ha de så bra folket,
 ciao / j.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback