2 april

1 april igår men lurade varken ingen eller blev varken lurad .. tråååkigt ;p tänkte lura min chef men så var han i tyskland den jäveln ;p sen tänkte man inte på det hela tiden precis .. var på träningen efter jobbet igår sen kom jessica och hämtade mig & vi körde ut till bonnen martina :) krängde tekakor & knäckebröd med oboy till :D hah de satt väääldigt gott! helgen var riktigt najs faktiskt! på fredan så vart det fest hos matte, så var där. men jag drack bara 1 cider för skulle upp & jobba på lördags morgonen, så blev en rätt lugn kväll för mig, var hemma vid 01 :)
sen var det fest hos dennis på lördagskvällen, kom dit vid 23 typ, missade en buss och innan det så var min brossa, elias & isaac här så blev aldrig klar i tid. men ja, man blev lite rund om fötterna där under kvällen, men sen blev de ceeepe. men ja, vad hade jag förväntat mig? inte ett skit, så lite bättre va de iallafall :)
 på söndagen tog man de lugnt typ hela dagen, käkade god middag med daddy :D sen kom martina vid 20 & vi begav oss till isabelle, käkade tacos&riskakor, hah mega gott va de! blev hämtade av halit sen vid 00 kanske. hemåt då och sov typ :) ja, en mycket trevlig helg iallafall ;) blev nog lite rörigt men skit samma :p

inatt drömde jag en sååå underbar dröm! faaan så vaknar man & tror att det är så men så är det inte de :(:( nu sitter jag här helt deprimerad och allt :p hah .. men fan, det är allt jag önskar det som hände i drömmen.

ge mig dig nuuuu ! ska försöka ta tag i detta nu, så att det blir lite bättre iallafall. :) om det blir de överhuvudtaget?


Think before you act .. yes, det ska jag verkligen göra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback