3 april

iih, sicken sötnos. :D

ja, men iallafall ;) idag har det varit en mysig kväll .. jessica kom & hämtade mig vid 21.30 kanske, åkte till dalhem och skulle möta oss mange&dennis. dennis segade lite, men begav oss så fort han kom i princip. tog ut pengar, handlade på preem och sen bestämde vi oss för att köra till laröd och gå och mysa där på stranden.. jag&jessica var dock lite tveksamma först, läskigt att gå där mitt på kvällen när det är mörkt ju ;b men ja, vi gick med på det och jag ångrar inte mig :D hah, mysigt som sören va de :) men jessica va typ livrädd ;p hah, min yra sötnos där ja. :):)
synd jag inte hade med mig min kamera dock .. får göras om en annan dag också tycker jag :D

nu har jag kollat   på3 st avsnitt  av Klass 9A, skit bra serie om en klass i malmö som då inte är den bästa .. så kommer 8 st av dom bästa lärarna i sverige och ska lära dom mer i alla ämnen osv osv.. riktigt nice är det. synd det int kunde komma några såna lärare till oss när vi gick på fredde, hah skulle vår klass behöva :D nu ska jag in i badrummet och ta bort sminket, borsta tänderna och sånt gött :)

kööss..

image223

Kommentarer
Postat av: my

hahaha, ja jag såg dig först inte :P

Postat av: Sara

Haha vadå? Bästa klassen ju!! ;)

Kram!

2008-04-04 @ 13:25:28
URL: http://makii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback