5 april

snaaaart är det dags för att se advance patrol :D dom kommer till stan idagens :) så ska ner en runda och titta på mina älsklingar ♥ jessica & mange ska också joina. ska göra vid mig lite nu, sen ska jessica hämta vid om typ 20 minuter. :) ska vidare till amal senare, nasir fyller år! tror det är 8 år lillskiten fyller! men har ju dock ej någon present till honom, så han får en puss av mig :D hah, sötis e han! noja sa han till mig innan för han kunde inte säga mitt namn, awe.. ja iallafall, ska ta med mig kameran & fota lite idag så kommer nog upp bilder sen ikväll eller imorgon.

va med amal igår också efter jobb :):) va bara hemma hos mig, gjorde tonfisksallad och tog de lugnt. tog bussen till ramlösa sen och hälsade på en vän. sen var jag hemma vid 01 eller vad den va :) nej, nu måste jag bege mig till badrummet och fixa mig.

advance patrol kommer till mäster palmsplats 14.00 så ni vet ;)


image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback