6 april

ja, jag skulle ju då lägga ut bilder från gårdagen .. meeeeeen så glömde jag såklart min kamera när jag stressade som en get innan jessica skulle hämta mig. så den glömde jag då såklart .. stress är inte bra för mig ;p men det blev lite foto med mobilen så dom kan jag lägga in men de orkar jag inte just nu. ligger i min goa säng och ska kolla lite avsnitt av andra avenyn och sen sova gott tänkte jag. :) men dock kommer de inga bilder med amal och sånt, för vi va aldrig igår :p hon hade visst blivit sjuk! var med jessica&mange i stort sett hela dagen/kvällen. 

blev poker & öl på kvällen hemma hos jessica, sen ner en liten runda istan. men blev inte så långvarigt för mig för skulle upp 08.00 idag, match med småtjejerna mot eskilsminne. :) blev 2-2. dom spelade jätte bra :) dom är såååå duktiga :D

blev av med vår fula soffa idag också, den nya kommer imorgon så det var perfekt tajming. ;) sen ska brossan också ha tid snart och spackla och måla i vardagsrummet, kommer bli nice sen :) kan alltid hoppas på att pappa hittar en lägenhet i vittsjö/hässleholm eller där någonstans snart :D då har man denna lägenheten för sig själv i stort sett alltid. wiie säger jag, ska hjälpa han leta nu i veckan så de går lite snabbare! :)

AP var föresten bra som vanligt när dom spelade, men det var inte alls länge som dom var där, dom fick  bara spela 5 st låtar. lite drygt! och så missade vi typ dom 2 första ;p hah, ännu drygare! pratade lite med Juan sen efter dom hade spelat klart, aaaah, han e naaaajs :D i'm in looooove ♥ ;) hahah nej detta blev ju långt. ska kolla AA nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback