15 feb

sitter hos brossan och kollar let's dance .. tråkigt är det men orkar inte ta fjärren nu ;p elias sitter ute i köket och lirar WoW och isaac ligger och sussar i sängen :) brossan&alex är ute och äter på cardinal idag, lite mumsigt! någon som vill bjuda på middag imorgon? bara att säga till, jag ställer upp! :D

jag vet inte vad jag har gjort sen jag skrev sist.. men det är typ varit med vänner, fikat, jobbat & festat .. förra helgen blev det utgång med martina på fredagen, träffade resten ute, najs kväll ;) sen lördag blev också utgång, tivoli båda kvällar :) men på lördan var inte martina med, då var jag ute med kim, mikkan & emelie. blev en hel del dricka och shots, eller vad säger du mikkan? :D blir väl utgång typ nästa vecka igen, vilar denna .. behövs nog för plånboken!
när dom kommit hem så vet jag inte vad jag ska göra, hem eller till armin? beror nog på vad klockan är och hur trött jag kommer va ;p ska snoka i lite bloggar nu, sjukt längesen jag var inne här jööö :) har inga bilder här på denna datan så det blir i nästa inlägg de kommer litta bilder ;) ha en bra fredag allihop ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det verkar ju du veta

Postat av: amajla

Detsamma Jonna, "älskar dig" ahhaaha du fattar vad och vem jag menar, visst? haha! :P:P

2008-02-24 @ 22:28:17
URL: http://amajlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback