24 februari

igår va de paaaarty hos Halit som fyllt 21 jordsnurrar :D jag och martina anlände vid 20,00 då pappa körde oss, tacka gud för de.. när vi kom dit så var de på drickan direkt.. sen när allt folk hade kommit så kom smörgåstårtan fram .. de va jävligt mumsigt, älskar de :D men som jag & amajla sa, de ska va rostbiff, lätt godast!! men haris gjorde ett bra jobb ändå ;) jaja, orkar dock ej skriva hela kvällen, men de blev lite too much för en viss person som däcka sen.. hah sötis hon va då.. & de är fan sjukt att man inte kan ha sina saker ifred alltså.. palla personer som går och rotar i andras jackor, jävla fattiga ungar! kom hem vid 14 idag, helt död! blev inte mycket sömn precis, men sov dock 2 timmar innan, behövdes :)

tittade nyss på babel på tv, tänkte gå och lägga mig snart. ska passa theo lite imorgon innan jag jobbar så man ska upp tidigare än vanligt också. + behöver som sagt sova ut! lägger in några bilder från kvällen.

image199
-

image200
hah .. me, halit & musti

image201
folket samlade :)

image202
va de högen på bögen eller vad va d? ;p

image203
ena & amajla :)

image205
jaja, bakisar och så pigga. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback