26 februari

fullspäckad dag idag .. var uppe med tuppen cirka 08 idag! snacka om att man inte ville gå upp egentligen, men fick tvinga mig själv. hade lovat alex att passa isaac innan jag skulle börja jobba, hon va helt sjuk och då får man inte lämna barn på dagis heller.. det är fan sjukt! det är lite jobbigt att ta hand om en liten skit som snart är 4 år & inte kan sitta still när man är sjuk? fattar dom inte de själv eller? jaja, så vi var på stadsbiblioteket, lekte på någon lekplats vi hittade och åt lite på mc donalds :D hade en rolig förmiddag iallafall med min lilla fis :) började 13.30, åkte upp med honom till jobbet där brodern hämtade upp han så att jag kunde börja jobba. tråkig dag på jobb idag, seeegt som fan! menjaja, de finns tråkiga jobbedagar också.. eller rätt ofta faktiskt, tröttnat på skiten..

sen stressade man som vanligt på tisdagarna för att hinna vara med på träningen så länge som möjligt! cup nästa helg i grevie, då ska mina små tjejer spela ut alla ;) om nu inte för många är sjuka eller bortresta :/ var bara 5 st på träningen idag jämfört med 12 ungefär, inte så bra precis..
nu ikväll har jag kolat gossip girl och carolina gynning. tisdagens höjdpunkter :D ska lägga mig nu, är sjukt trött. tidig morgon ju ;p och även en äventyrlig med isaac :) tar på krafterna ju ;p

och grattis J som fyller 22 år idag :)

Kommentarer
Postat av: David

hehe det gör inte ont =) vad tyckte du om den? =)

Postat av: David

Hehe taaack =) jag har 7 nu hehe =)

2008-02-27 @ 13:51:56
URL: http://davidlundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback