27 februari

bara jobbat sen fikat med martina sen ikväll :) var så jävla gött att gå typ 18.05 från jobb idag! brukar bli att jag låser vid 18.35 annars, men idag fanns det bara några bullar och sen typ 1 krans att packa.. snacka om najs att slippa alla wienerbröd & birka och allt annat som ska packas.. hoppas det är lika lite imorgon med för då blir det en till fika efter jobb, då med mikkan och kim. trevligt värre :D och jag är sjukt trött nu faktiskt, borde typ plocka undan alla kläder från sängen som blev slängda där i morse som vanligt.. palla att jag alltid ska testa 188 olika saker innan jag bestämmer mig! de är fan jobbigt med sån beslutsångest ;p ska börja att lägga fram kläder och sånt kvällen innan, då hade jag sparat en massa tid ;p kan bli första kvällen idag att göra de? ;p hah

nej, kanske blir en runda till väla imorgon innan jobb med daddy.. får släpa med honom dit en runda, måste kolla lite affärer, lön och allt :D sugen på några nya jeans och ett par snygga sneakers :):) nu ska jag typ ladda min ipod så att den inte dör imorgon på bussen! sen tänkte jag duscha och sen lägga mig och sova. är mega seg humöret blev lite dåligt nu, blööö på en person! orkar inte detta mer :/ flytta från hbg? JATACK!

/ j.

image206

Kommentarer
Postat av: amajla

zlatan så heeeeet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback