3 februari


heeeey bloggen :D

jaja, detta var sjukt längesen men ser ändon att folk är inne och kollar varje dag .. så får väl vara lite snäll att uppdatera ;) sitter hos min kära broder nu, isaac sover och elias och någon kompis är nere i källaren och leker .. väntar på att lillen ska vakna så att vi kan gå ut & ha det lite mysigt i det kalla vädret. glömde dock min kamera, ville ha med den ju ;/ ja, iallafall .. helgen har varit helt okej, i fredes var de fest hos matte & sara, massa kul folk :) drog vidare ner i stan sen, blev lite för berusad och sen tappade jag bort alla.. bra jonna :) men kanske var meningen, för skulle jobba lördag morgon så var ju inte liiika trött som jag hade vatt om jag varit ute natten lång :D sen lördag, ja vad gjorde jag? skulle trättat en liten filur men så kom de upp en komplikation, tråkigt! men de blir en annan dag, sen kom jason och hälsade på mig en liten stund också.. vem tackar nej till besök? iiiinte jag :)

träffat josse i veckan, tog en fika på mezo :) de va riktigt kul att träffa min yra höna, snackade massa skit :) varit i danmark med MT också, köpte lite godsaker ;) & sen har man jobbat och tagit de lugnt typ.

hittade en bild på mig & isaac, slänger in den :) ha de bra gott folk, ska fortsätta uppdaterna nu i fortsättningen. kanske inte sådär alltid men lite då & då :):)

image197

Kommentarer
Postat av: Jonna

vilket fint namn du har;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback